feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
what.my.heart.feel


entries | profile | tagboard

Saturday, September 1, 2012
dear september,be nice to me.

assalamualaikum.
aku bukan tak suke raya.
tapi bila raya maknanya.
aku dah dekat nak balik UTM dah.
dan setiap kali aku fikir menda ni,
aku malas.
malas.
malas.
malas.
takde semangat langsung.
barang tak beli ape lagi.
tapi aku harus syukur,sebab nonet dah balik utm pun.
haha.
jadi bila kena balik utm.
kena pikir
satu:kemas barang sebelum
dua:kemas barang selepas.
tiga:menapak ke fakulti yang dekat gilaaa tu.
empat:naik tangga besaaaaaar tu.
and the list keep going down.
dan satu yang pasti,kena belajar balik.
tak cukup lagi?
kena belajar pcp balik.
kena belajar math balik.
hmm.
please september.
i know u are coming for good.
dan sedih juga bila tak dapat sijil dean list sem ni.
ok ini sedih gilaa.
takpe,usaha usaha,doa dan tawakkal ok nini.

be nice,ya.

jom jom.start enjin otak balik.
set niat yg betul.
belajar kerana ALLAH.
ilmu yang dicari tu penting untuk martabat agama.:)
parents' tears are not for failures.

ok sebelum belajar apa kata kita amal kan doa ni.:)
amin.
jangan lupa baca al-fatihah jugak sebelum belajar.
moga ALLAH terus bantu kita.

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.